INNSIA

"Innsia" åpnet på klubbhuset vårt i 2019. Dette er en uformell møteplass, og et fint sted å møtes. Klubbhytta leies også ut til både interne og eksterne møter.

Annonse:

Raufoss Fotball har nå hatt «Innsia» oppe i noen år allerede i det nye klubbhuset på stadion.
«Innsia» er en møteplass hvor en kan treffe folk i og rundt Raufoss Fotball over en kaffekopp, for en prat om fotball og andre ting som rører seg i lokalsamfunnet og er åpent for alle.

«Innsia» er åpent mandager, tirsdager og (torsdager) fra kl. 10.00 til 14.00 og drives på dugnad. Det er muligheter for å kjøpe seg en kaffekopp og enkel lunsj.

«Innsia» har siden oppstarten i januar 2019 vært meget godt besøkt og har blitt ett begrep i Raufoss Fotball. På «Innsia» kan du møte alt fra våre spillere på a-lagene, til trenere, styremedlemmer, administrasjonen og mange andre. Her er det uformelt og trivelig.

"Innsia» har også en egen Facebookgruppe INNSIA der diverse informasjon om hva som skjer i og rundt klubben legges ut, og i år vil bl.a. «Innsia» arrangere gåturer o.l. i det flotte turterrenget vi har i nærområdet. Her kan alle delta.
Ta deg gjerne en tur innom «Innsia» du også!

Annonse fra Obos-ligaen: