Leie bane til trening/kamper

Vi kan tilby meget gode forhold både ute og inne for trening og kamper på alle nivåer.

Annonse:

For dere som trenger bane til kamp og trening kan vi tilby helt opp til 11" er bane både innendørs og utendørs. Nammo stadion er åpen utendørs under hele fotballsesongen mens Raufoss Industripark Arena kan tilby meget gode forhold året rundt.

Vi kan tilby leie både til enkeltkamper samt mere regelmessig jfr treninger m.m, 365 dager i året. Vi har mulighet til å dele opp i mindre baner og du kan få tilrettelagt med/uten garderober o.l. Vi kan og tilby "full" pakke med "treningsleir" sammen med våre partnere for lag/klubber på alle nivåer.

Raufoss Industripark Arena kan og leies ut til messer/utstillinger m.m samt at vi har plastgulv til utleie for å beskytte underlaget, les mere her

Ta kontakt på s[email protected] for ett godt tilbud til din klubb.

Banekalenderen finner dere her

Annonse fra Obos-ligaen: