Tid for å takke arrangørstaben!

Til tross for pandemi og et merkelig år på alle måter: Vi er en klubb som har stått sammen og har jobbet knallhardt gjennom hele året. 15 OBOS-arrangement, flere live-sendinger og noen breddearrangement er gjennomført med glans. Lenge leve frivilligheten!

Annonse:

- Hva skal man si? For et lag og for en klubb! Arrangementsansvarlig Hege Teig er full av lovord om alle som har stilt opp i og rundt klubben dette året.


- 5-4 seier mot Kåffa i et drama uten like, og siden Sandnes-Ulf ikke klarte å vinne mot Ranheim er vi nå klare for kvalifiseringsspill til eliteserien! Det er helt fantastisk, sier Hege entusiastisk. Hun ønsker å takke alle som har bidratt, og de som har vært ansvarlige for de ulike oppgavene på Nammo Stadion i år.

Her kommer Hege's honnør til arrangørstaben:

Laget, trenere og støtteapparat skal hedres som de hør og bør, men vi har en gjeng som ikke så ofte blir nevnt.

Selv midt i en pandemi, når antall personer skal begrenses, er vi alltid +\- 50 personer rundt hvert OBOS- arrangement. 

En gjeng som står på hver bidige kamp for at arrangementet skal gå riktig for seg. Vi har til en hver tid to representanter fra Fotballforbundet som ser etter at vi leverer etter gjeldende protokoller og kampreglement. 

Det er en glede å presentere de viktigste støttespillerne under et arrangement: 

Tom Marius, sjef for vaktstyrken. Vi har minimum 7 vakter pr kamp rullert på 10-12 personer. 

Trygve, Roar og Terje: sjef for billettørene. 

Vi har 8 billettører på hver kamp rullert på ca 25 (!) personer. De har også bidratt som ekstra verter på storkamper. 

Anette: tar i mot alle lag og dommere og sørger for orden i teknisk sone. 

Ørnulf og Umar: har stålkontroll på fiksrapportering før, under og etter kamp. 

Thomas: the Voice himself, vår faste speaker på alle kamper. 

Anne og Kjersti: sørger for at all presse blir ivaretatt sammen med resten av mediagruppa. Ikke minst TV-crew (på en TV kamp er de opp mot 15 personer)  I tillegg har vi vår egen "klubbredaksjon" med mange gode bidragsytere i Raufoss Fotball Media.

Knut og Kjell Arne: sørger for at busser har plass og får parkert riktig. 

Anne, Gunn og Lina: sørger for at garderober er klare med frukt, kaffe og drikke, samt at de organiserer kiosksalg.

Arild og Vetle: sørger for riktig opplæring og oppfølging av ballhenterne som er 6-8 personer. 

Tore: har ansvaret for billettsalg. 

Kjetil: sørger for kasser og veksel til alle utsalgssteder. 

Jørn Ola og John: sørger for at alt er på plass med skilting, gjerder, Obos effekter på banen. Samt å holde banen spilleklar til en hver tid. Slådding, vanning og lys ++

Henrik: sørger for at alle garderober er vasket og klare for lag og dommere. 

Trude: organiserer og sørger for at lag fra 10 år og opp til jr alder stiller til dugnad med kioskpersonell og parkeringsvakter. I en normalsesong stiller lagene med ca 14 personer. I år er det halvert. 

Marius: tar fantastiske bilder på både borte- og hjemmekamper. 

Kristoffer: sjef for vår uvurderlige 2830-gjeng. De står virkelig på for laget og sørger for super stemning på stadion med sang og trommer. 

Dere har alle en viktig rolle for at hele sirkuset skal gå rundt. Og det gjør det. Vi får stort sett kun positive tilbakemeldinger fra delegater, motstanderlag og dommere. 

Tusen takk til dere alle sammen! 

Jeg må også takke for god hjelp og støtte fra daglig leder Bent Dalby og styreleder Asgeir Sveen-

For en sesong! Og vi er ikke helt ferdige enda! Neste mulighet er allerede på onsdag i første kvalik-kamp mot Åsane i Bergen. 

Vi gleder oss til fortsettelsen! 

Annonse fra Obos-ligaen:
Publisert: 14.12.2020
Skrevet av: Anne Thoresen/ Foto: Øystein Tommelstad og Mariia Gamme