Sander Nordbø selges til Jerv

Midtbanespilleren flytter til Grimstad permanent.

Annonse:

Nordbø kom til Raufoss før 2024-sesongen, og markerte seg raskt med godt driv med ballen, en fin venstrefot og en elegant spillestil. I 2025 ble deler av sesongen spolert av en skulderskade, men han kjempet seg gradvis tilbake og spilte jevnlig mot slutten av året. I vinter havnet han noe bak i køen, og en utlånsavtale til Jerv ble løsningen. Nå gjøres overgangen permanent, og telemarkingen skal spille for Jerv i toppkamp i PostNord-ligaen videre. 

Rickard Claesson sier følgende om overgangen:
– Sander er en kjempegutt som har gjort mye bra i Raufoss. Men gjennom utlånet på Sørlandet har han fått mye spilletid og passer godt inn i systemet der. Med utgående kontrakt, og et ønske fra spilleren selv om å bli værende, ble det naturlig å finne en løsning, og det gjorde vi. Harald Holter kommer inn i sommer og øker konkurransen på en allerede god midtbane hos oss, så vi står godt i dette valget. 

Vi ønsker beste Sander lykke til videre i karrieren!

Annonse fra Obos-ligaen: